Sila klik link bawah...

Thursday, June 7

Gift From My Beloved Sister


Cuba teka apa di dalam beg ni??


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

Taraaaaaaaaaaaaa... hadiah birthday daripada kakak tersayang.. Kak Lin.


Cantik tak beg yang Nur dapat ni.. Puas ronda2 dalam Pacific Kluang.. Akhirnya bertemu dengan yang berkenan di hati.


"Terima kasih banyak Kak Lin..

Hanya Allah yang dapat membalas kebaikanmu. Semoga hidupmu sekeluarga diberkati dan dirahmati olehNya. Amin. "


Ada 2 tali beg disediakan.. Satu yg pendek dan satu lagi yg panjang..


Harganya sebelum "sale".. Mahal tu...


Bahagian dalam handbag.. suka sebab banyak compartments.. :)

p/s : Kakak Nur, Kak Lin baru sahaja memenangi hadiah kereta Perodua MyVi 1.5 SE Auto hasil penyertaannya dalam peraduan anjuran Samsung Malaysia.. Ni entrinya.. 

29 Mei yang lepas, kereta tu dah pun selamat sampai di tangan kakakku..
Bertuahnya dia.. 


Inilah kereta kakakku.. Hari pertama beliau terima terus dibasahi dengan hujan.. Mungkin hujan rahmat..
Hari Isnin nanti kakak kedua Nur melaram dengan kereta baru...

Syukur padaMu Ya Allah di atas kurniaan yang tidak terduga buat insan2 yang kusayang...






8 comments:

  1. bestnyaa dapat hadiahh....:):)
    Bergaya sakan Nur dgn handbag baru...;)

    Inilah namanya rezkikan Nur..
    rezeki Nur dapat handbag baru...
    & rezeki kakak pula dpt kete baru....Syukur!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Kartini : Tq kak.. Naik sek nanti baru nak rasmikan.. Bersyukur sangat sebab kakak sudi hadiahkan.. :)

      Betul kak.. sememangnya kami sekeluarga amat bersyukur dengan kemenangan beliau.. Merasa kami naik kereta baru. :)

      Delete
  2. dapat hadiah lagi??? bestnyaaaa nur!! murah betul rezeki..dpat kete.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Nor @ WC : Thanks kak.. Birthday Nur dah lepas, tapi masih ada lagi orang nak berikan hadiah.. Syukur Alhamdulillah, moga murah rezeki kakak Nur tu..

      Kereta baru tu bukan Nur yang punya... itu kereta kakak hasil peraduan anjuran Samsung Malaysia.

      Delete
  3. tahniah knur..cntik sgt beg nya!! tahniah jgk buat kakak knur..mmg bertuah sgt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs Fiza : Tq Fiza.. Memang cantik.. Sekali pandang terus berkenan.. Kakak Kak Nur suruh akak yg pilih sendiri..

      Kak Lin memang bertuah.. Syukur atas pemberianNya.. :)

      Delete
  4. Tumpang gembira, harap² kami juga ada rezeki menang kereta..hehe

    tahniah dapat handbag, lagi² tahniah kepada kakak yang dapat kereta tuuuu

    ReplyDelete
  5. Tanniahlah dapat beg tangan dan kak pula dapat kereta. :-)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...