Sila klik link bawah...

Monday, June 11

Kakakku Menang Hadiah Lagi...


Kertas Promosi "Paddle Pop BEGINS."

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sejak kakakku menang kereta tempoh hari, beliau sekali lagi jadi insan bertuah kerana bakal memenangi hadiah bukan 1 tapi 2 buah telefon bimbit Nokia. Aiskrim Paddle Pop ni dimakan waktu beliau dan anak2nya balik ke kampung tempoh hari.
Kalau anda makan aiskrim Paddle Pop ni, jangan terus buang batangnya ye.. Lihat dulu kalau2 ada logo atau lukisan seperti di atas.. mana tahu anda boleh dapat hadiah percuma.. Hadiah utama 670 unit Xbox 360 KINECT...

Jom makan aiskrim Paddle Pop..




12 comments:

  1. murahnya rezeki kakak kak nur. tahniah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadiah Sidek : Syukur Alhamdulillah, kami pun tumpang gembira.. TQ Nadiah!! :)

      Delete
  2. Kalau rezeki Allah nak bagi tak kira masa dan waktu Nur...

    Kalau dapat dua HP tu satu bolehlah Nur ngendeng-ngendeng darinya hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zakie : Betul tu kak.. Kakak Nur memang bersyukur sangat di atas kurniaan dari Allah.. Handphone ni untuk 2 orang anak bujangnya.. :)

      Delete
  3. Betullah rezeki berpihak kat kakak nur tu...bila la nak dpt jugak cam tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak fazian batrisyia : Syukur pada Allah atas kurniaanNya.. Nur pun teringin juga.. :D

      Delete
  4. fuhh.. untung la.. rezeki Tuhan nak bg kan..? mcam2 !! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zul Fattah : Memang tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia siapa yg tahu.. Bersyukur atas kurniaanNya.. :)

      Delete
  5. Wah tanniah. Rasanya baru lagi menang kereta. Rezeki murah.

    ReplyDelete
  6. hai..nak tnye..kak awk makn askrem perasa pe ek?sebab saya makn yg coklat asek dapt komik je..nak gak dapt tepon sebiji...

    ReplyDelete
  7. Dah dapat ke Nokia Cokia tu.....hehehe
    Yang ade tulisan Liona Tanpa nombor je yang dapat hadiah yer......kuang kuang kuang.....x tahu ke.....
    Saiz batang AISKRIM pun x matching ngan dalam borang......huahuahua.......jgn marah ekkk....
    Kalah jangan nangis ekk (Papazola) ;)

    ReplyDelete
  8. Poddol Pok : Apalah masalah dengan saudara ni.. Sia2 nak marah jika tak dapat hp tu, anggap sahaja tiada rezeki. Tak kemaruk pun nak dapat hadiah.

    Hmm pelik juga ye.. Kenapalah saudara ni buang masa saudara kalau setakat nak tulis komen yang menyakitkan hati orang lain. Segeralah bertaubat pada Allah ye. Ubahlah perangai tu..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...