Sila klik link bawah...

Tuesday, August 14

Homemade Choc chips Cookies



Hasil cookies yang dah siap..
Malam sambung semula projek membuat kuih raya..
Rakan2 berminat nak order? hehe.. :)

Ini resepinya.. klik di SINI..

6 comments:

  1. Rajinnya cikgu nur buat cookies..sy br dpt buat 1 jenis..yg 1 jenis lagi dah tergendala...br siap sebahagian.

    ReplyDelete
  2. Banyaknya biskut tu nur, utk bawa balik kampong ke?
    Akk dah stop buat, nak packing barang je ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak Zai ingat pun nak buat cookies tapi tak tahulah jadi ke tidak sebab masa dah suntuk.Biskut lain kak Zai order aje.

      Delete
  3. Assalam nur,
    wah sedap ni ..kalau kasi kat anak2 akak
    mau sekajap aje bersih..heheh..biskut2 macam nilah anak2 suka kn nur..
    selamat hari raya maaf zahir batin ya nur..kalau akak tak sempat nak
    singgah sini lagi..maklum ler berpa hari aje lagi..

    ReplyDelete
  4. Salam dear..
    Uhh!!!Rajinnnnnnnnn...
    Akak rajin juga...
    Rajin TUNJUK-TUNJUK....tup2..berbalang2 biskut dapat..hehehe

    ReplyDelete
  5. Hui besarnya Chips. Puas makan. :-)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...