Sila klik link bawah...

Monday, August 27

Keletah Humaira

 
Auntie2 nanti dulu... Tungguuuuuu.. Meh tengok Humaira posing..
 

 
Hot tak opss silap.. cun tak kalau posing macam ni?
 

 
Atau melentik macam ni...
 

 
Hmm ni over la pulak...
 

 
Gaya macam ni seksi tak?
(aksi ni diambil ketika dia baru bangun tidor, tak mandi pagi lagi..)
 

 
Apa2 pun senyum macam ni la baru manis... Senyum tu kan sedekah... Betul tak auntie2 semua.
Comel tak anak saudara Nur ni.. Anak pada abang Nur, sekejap je dah besar. Pantang nampak kamera, mesti nak posing sakan. Humaira ni masih lekat hisap puting waktu tidur.
 
 
 
p/s : Pada rakan2, jemput join GA ke-3 Nur yang sangat mudah dan ringkas. Tarikh tutup pada 31 Ogos 2012 jam 11.59 malam.
Sila klik di link berikut :



 
 
 
 
 

6 comments:

  1. wahhh...ni kalah model nieh...hehehe..comel!

    ReplyDelete
  2. ala tomei tomei... macam2 stail adik sorang nih. hehe. :D

    selamat hari raya kak :)

    ReplyDelete
  3. dah besar dah pandai posing ye :D

    selamat hari raya kak nur! :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Nur

    Selamat Hari Raya dari kak Nur yang jauh nie...hehehe..

    wah posing yg nakal dari si comel yg manja nie...cute gitu.

    ReplyDelete
  5. Emmm...anak2 skrg pantang org ajak bergambar...samalah mcm anak2 sy...

    Selamat hari raya Nur...

    ReplyDelete
  6. Mula-mula malu beraksi didepan kamera selepas itu tak ingat dah. :-)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...