Sila klik link bawah...

Monday, October 8

Penangan Burger KFC Zinger Double Down


Ini burger yang sebutkan di entri "Burger ni sedap tau.."..
Burger KFC Zinger Double Down.
Memang sangat menepati seleraku. Nur makan burger ni pada hari Selasa lepas. Masa ni mulut tak berapa lalu nak telan makanan lain terutamanya nasi  kerana semalamnya Nur demam.
 

 
Inilah rupa burger tu..
 


Nah.. anda patut cuba.. Isi ayam menjadi pengganti roti dan dilapisi keju dan kepingan ayam dan sos mayonis. Esok Nur nak beli lagi... :D
 
Kepada peminat KFC, apa tunggu lagi kunjungilah KFC yang berdekatan... (iklan ini tidak berbayar..)
 

 

14 comments:

  1. sedap tu..kezuq ayaq liuq aihh...

    opsss ada promosi hebat kat sini..jom tengok
    http://wadahberbicara.blogspot.com/2012/10/wowpromosi-lagijom-beli-sekarang.html

    ReplyDelete
  2. slm kak nur...mmg sedap yer...bleh la sok QH nk cuba gak..hrtu dh g dh KFC konon nk cuba juga...tp mulut ni leh terorder yg lain lak..hehe

    ReplyDelete
  3. sedappnya
    malam2 ni jadi lapar pulak

    ReplyDelete
  4. ALAHAI .. DA TERLIUR NAK MKN KEPC .. ACANE NI ? SOBSOB ..

    ReplyDelete
  5. esok nk beli jgn lupa beli utk org cni satu ye nor!...hehe(dgn muka xmalu)...;))))

    ReplyDelete
  6. sedap sangat ke Nur, sampai nak berulang tu. Macam ni tak boleh jadik, akak pun nak jugak!!!

    ReplyDelete
  7. nurul suka gak g kfc..erm nampak mcm d=sedap.mmg sedapek?selalu g kfc mmg jarang makan burger.kalau burger makan kat buger king jer tapi bleh try nnt..tergugat perut nengok=)

    ReplyDelete
  8. Memang sedap sehingga menjilat jari.

    ReplyDelete
  9. Aduhai, teringin ... habislah diet ku ...

    ReplyDelete
  10. Akak belum try lagi, nantilah try dengan hubby

    ReplyDelete
  11. sungguh berjaya entry ini. *sambil lap lap air liur....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...