Sila klik link bawah...

Sunday, November 4

Cuaca Yang Tak Menentu













6 comments:

  1. Hari ini boleh dikatakan seharian hujan. Krisis air di Selangor masih lagi hangat diperkatakan. Pelikkan.

    ReplyDelete
  2. kelmarin kat tempat akka hujan sehari suntuk..sehelai kain pun tak kering...hari ni tak cukup penyidai nak sidai...

    ReplyDelete
  3. nasib baik semalam panasnya lama, dapatlah mengeringkan semua kain baju, nak melipat tu yg malas, hehe

    ReplyDelete
  4. harini pagi2 lagi dah hujan kat sini. harap2lah ada sinar matahari sikit ptg nanti ke... kain byk di jemuran tu~

    ReplyDelete
  5. tulah weeken pulak byk membasuh dah mcm kedai dobi dah rupa dlam rumah hehehe

    ReplyDelete
  6. erm pagi petang malam ujan kdg2 tu....kena tempias musim tengkujuh...hujan rahmat..:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...