Sila klik link bawah...

Wednesday, November 28

Rezeki Hari Ni

Hari ni ada rakan belanja Nur laksam.. sedap juga.. Nur tak pernah makan laksam..



14 comments:

  1. Alhamdulilah. Sedap tu laksam. Dah lama tak makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. fiza : Nur baru tahu sedap Fiza... Memang mula2 tak tahu macam mana rasa laksam.. Sedap rupanya...rugi pula sebab dulu2 tak makan.... Pulak tu ada sambal belacan, memang berselera..

      Delete
  2. Replies
    1. Kak Amanda Suri : Sama la kita.. dah start suka.. ♥

      Delete
  3. akak pun suka juga...sedap kn..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Kartini : Tu la.. dulu2 tak pandai makan. Baru tahu sedap.. :)

      Delete
  4. tak pernah makan laksam..tengok pernah..

    nanti nak cuba jugalah..alhamdulillah rezeki hari ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knor : Akak kena cuba.. Sedap.. cuba ye nanti.. :)

      Delete
  5. Lama tak makan laksam yg sedap. Bulan puasa aritu ada beli tapi tak sedap. Teringat laksam terengganu yg sedap tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. fazian.batrisyia : Nur baru tahu sedap.. Sebelum ni cuma tengok je.. rugi rugi.. Laksam Terengganu belum pernah cuba.. Tentu sedap kan..

      Delete
  6. ohh ni laa LAKSAM..baru Na taw ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jna marcello : Jna kena cuba tau.. Serius sedap..

      Delete
  7. assalamualaikum nur...mama pun x pernah makan tapi bila kwn bagi hari tu terasa sedap juga...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Mas Zull : Waalaikummussalam kak.. Nur pun sebelum ni tak pandai nak makan.. sekali dah cuba..sedap la pulak.. :D

      Delete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...