Sila klik link bawah...

Monday, December 17

Burung pipit mencari makan

 
Inilah hasil mengendap pagi semalam.. Sekumpulan burung pipit sedang mencari makan di rimbunan pokok lalang di kawasan lapang berhampiran rumah bonda.
 
 
 
 
Sedang asyik menjamu selera..
 
 
 Banyak kan.... meriah betul...
 

20 comments:

  1. banyaknya burung pipit..susah nak tangkap gambar burung pipt tuh..sb dia sensitif dan mudah terbang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sal : Tu la.. memang susah juga nak tangkap gambar ni..kena senyap2 je..

      Delete
  2. aisehh apsal X ajak wak tembak2 burung pipitt tuuu.. huuhuuU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wak Gelas : Wak tangkap gambar lagi cantik dari saya.. Saya main hentam je. :D

      Delete
  3. dia makan apa tu Nur, bunga lalang??? tapi comel2 kan, suka burung pipit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sari : Agaknya kot.. Tu memang lalang.. Suka tengok... meriah dengar burung ni berkicauan..

      Delete
  4. Replies
    1. Gadis bunga : Burung2 ligat cari makan.. tu yang datang satu geng... hehe ;)

      Delete
  5. Mengendap burung tak apa jgn sampai ada ular pula yg mengejar sudah Nur..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zakie : Ishh takde la kak.. Nur tak masuk semak tu.. hehe..

      Delete
  6. rajinnya dia mengendap burung pipit! tapi cute lah...dok berlonggok jamu selera ramai2. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. RedRose : Kebetulan je.. Tak pernah ambil gambar sebelum ni... Dengar bising2 ingatkan apa.. Lagipun suka tengok burung2 pipit ni.. cute sangat!

      Delete
  7. pipit suka makan padi..burung ni kecil je kan

    ReplyDelete
  8. Cantiknya pemandangan nie. Burung dan lalang. Haiwan dan tumbuhan. Semulajadi. back to nature. Tq Nur sebab sudi berkongsi keindahan ni dengan kami.

    ReplyDelete
  9. Tangkap...buat goreng tepung...sedap! ~hahaha

    ReplyDelete
  10. Banyak nye burung pipit.. Suka gambar ni.. Cantik2..

    ReplyDelete
  11. Burung pipit liar dikawasan perumahan saya jinak hingga ke depan pintu.

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum nur....cantik gambar tu...:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...