Sila klik link bawah...

Wednesday, February 20

Gelagat Si Manja Auni dan OST Cinta Qaseh

 
Gelagat anak saudaraku Auni yang berusia 5 bulan waktu cuti CNY tempoh hari.... Aksi dirakam waktu Auni baru je bangun dari tidur. Kakak sulungnya Zahra yang menyanyikan lagu "Twinkle Twinkle Little Star".. Lihatlah tangan Auni... Dia sangat suka buat gaya seperti itu.. Pantang diagah... Comelkan..
 


p/s : Suka 2 lagu ni... Lagu2 dimainkan dalam OST Cinta Qaseh..


Tajuk lagu : Hanya Cinta Yang Bisa vocal Agnes ft Titi DJ


 
Tajuk Lagu : Cinta Kasih (Nyanyian Nubhan dan Mila)
 
 
 

6 comments:

  1. Cute je auni....! Comel wat gaya gitu.....:-)

    ReplyDelete
  2. Yalah. Comel si Auni. Secomel namanya...

    ReplyDelete
  3. comelllnya...senyum jer...baby klau bgun tido mmg ceria...cukup rehat...:)

    ReplyDelete
  4. Alahaii...akak tak boleh access youtube kat opis nie...

    ReplyDelete
  5. Tetap dia nak makan tangan dia walau cuba nak hentikan dia buat begitu.
    Comellah Nur. Zahra pun dah geram tengok Auni sebenarnya tu yg dia pun gelak juga:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...