Sila klik link bawah...

Thursday, May 30

Si Comel Maru

Kepada semua peminat kucing.. Anda patut tengok video ni..
 
Kucing ni namanya "Maru", berumur 6 tahun. Tak disengajakan, terjumpa video Maru di Youtube.. Comel sangat... Ramai yang suka dengan gelagatnya. Pemilik kucing ini sangat rajin 'upload' video Maru di Youtube... Anda boleh klik di SINI untuk melihat video2 Maru yang lain.
 
 
Anda boleh juga lawat laman webnya di http://sisinmaru.blog17.fc2.com/
 


 
Seronoknya ada orang sikatkan bulu...


Maru suka sangat menyorok di dalam kotak... Comel sangat!!!
 
 
 
Credit to mugomogu
 

11 comments:

  1. Assalam nur..acik suka tengok..comel je

    ReplyDelete
  2. Mau kena colek kucing ni nanti...

    ReplyDelete
  3. Comelnya dia...!
    Sy suka kucing..tp x bole nak bela...sbb asthma...huhuhu

    ReplyDelete
  4. Memang comel sayangnya saya tidak boleh bela kucing sebab ada ahli keluarga mempunyai asma.

    ReplyDelete
  5. kat kg banyak kucing he heee comel2
    sy suka tp x blh nak bela

    ReplyDelete
  6. Bijak betul dia ni. Yg kakak hairan macam mana dia pandai buka drawer tu semua dan duduk. Masuk tong sampah tu kepala dulu tapi tetiba boleh duduk pulak - cerdik kan.

    ReplyDelete
  7. lahaiii comelnyer! anak2 akak suker beno nengok kucin! tpnyer penakut nak pegang! lagi2 si kecik tuh kucing dtg jer menjerit2 mcm tak cukup bumi nak dipijak! hihihihi

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum nur...alorrr comeinya...:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...