Sila klik link bawah...

Friday, September 24

My Cute Kitten dah besar...

Salam buat semua..

Hari ni Nur nak cerita pasal anak2 kucing kesayangan Nur. Ingat lagi tak Nur ada anak kucing yang lahir pada 29 Mei 2010 yg lepas. Kalau ada yg tak pernah lihat atau baca, anda bolehlah klik entri yang lepas >> klik di
SINI, gambar ketika berusia 17 hari klik di SINI & untuk tonton video klik di SINI.

Anak2 kucing peliharaan Nur dah pun berumur 4 bulan. Nur & hubby dah pun beri nama.. Rossa (betina), Apuk (Jantan), Marble (jantan) & Fiona (betina).

So far Nur tak serahkan lagi pada sesiapa.. (sebab mereka kecil lagi). Dah ramai saudara-mara & kenalan dah datang merisik dan inginkan anak2 kucing ni. Buat masa ni, kami masih menjaganya lagi.. Sayang pula nak beri pada orang tapi... kalau dah banyak sangat susah juga kan...

Mereka ni kalau bab makan.. memang no. 1.. Nur beri makan makanan kucing jenama AIMS. Memang bulu anak2 kucing Nur sangat gebu...

Jom tengok gambar2 yang Nur snap hari ni...

Comel tak???

Si Rossa kamcing dengan si Apuk.. Muka Rossa saling tak tumpah macam bapanya.. Toby.. (untuk lihat gambar Toby, klik di SINI)


Si Marble ni garang sungguh.. Sebijik rupa mak dia.. Tomel. Selalu je nak cakar tuan dia.. (Klik di SINI untuk lihat gambar Tomel).


Yang ni plak.. Si Fiona. Fiona ni baik je.. tak banyak kerenah berbanding yang adik-beradiknya yg lain.


Muka Rossa tak puas hati tak dapat keluar main.



Apuk yang sangat hiperaktif & manja... Bulu kat bawah dagu dia dah macam rupa singa plak...

Merayu2 nak keluar...

Rossa memang pandai buat muka kesian....

Merajuk la plak.... hehe

Marble kuat tidur...

3 comments:

  1. wah2 glemernye nama kucen nie..ehehe *Rossa* tu :P

    kakyan mmg alergic dgn segala kucing2 nie, takut..hahaa lahi2 klu kucing hitam, blh tak tido mlm jawabnye :P


    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete
  2. Nama glamour sebab mukanya lawa.. Sebenarnya main taram je letak nama.. Ikut mana yg terlintasdi fikiran je Kak Yan. Memang ada org yg takut kucing. Tapi tak semua kucing kuat mencakar, maka tak perlulah takut ye.

    ReplyDelete
  3. alahai comel2 nye kucen nur..:)..kalau rajin, emel sy di catlina7@yahoo.com utk berkongsi kisah kucing kat catlina7.blogspot.com

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...