Sila klik link bawah...

Thursday, January 27

Kisah Sabtu lepas...

Salam buat semua,
Hari Sabtu lepas, Nur telah berkunjung ke rumah Abang Nur yang sulung untuk majlis makan malam sempena pertukaran rakannya. Memang makan besar malam tu. Memang banyak sangat menu pada malam tu, antaranya ayam tandori, nasi kerabu, ayam BBQ, rosemary lamb dan macam-macam lagi..

Pada hari tu juga Nur dapat melepaskan rindu pada anak saudara yg berrnama Humaira & Huda.
Lihatlah gelagat Humaira yang asyik makan cheese tart..


Baru je lepas ambil cheese tart... tengah mencari2 tempat nak makan..

Bersiap sedia nak menikmati hidangan..


Belum habis lagi cheese tart tu, dia dah nak bangun untuk ambil yg baru..
(Humaira ni suka makan isi tengah cheese tart tu je.. habis semua cheese tart tu berlubang2 dikerjakannya.. )


Lepas makan cheese tart, makan kek span pula...


Kesian Humaira.. luka di tangan. Kata kakak ipar Nur, dia baru je lepas terjatuh waktu bermain kat rumah..


Adik Humaira, Huda yang montel...


Comel tak saya? Nama saya Sofia.
Sofia ni anak saudara kepada kakak ipar Nur. Geram betul tengok pipinya yg gebu tu..



Manisnya senyuman Sofia bersama ibunya...


Ni pula Zahra (kakak pada Sofia).. Petah sangat bercakap..


Zahra yg putih gebu...


Zahra bersama abangnya, Qamar Ariff.

2 comments:

  1. comel2 semuanya anak2 sedara nur...

    ReplyDelete
  2. Buat Kak Yong,
    Terima kasih Kak Yong.. Anak akak pun comel2 jugak..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...