Sila klik link bawah...

Sunday, February 20

Aktiviti Ko-kurikulum lagi..







Hasil kreativiti pelajar2 India sekolah Nur dalam Pertandingan Menghias Kolum..


Bangga dengan semangat yg ditunjukkan oleh ahli2 Kelab Taekwondo yg gigih berlatih di bawah pengawasan jurulatih luar terlatih.
Anak murid dah bertali pinggang hitam, tapi Nur masih lagi bertali pinggang putih je.. hehe :)

8 comments:

  1. saya lihat pun ras seronok jer..
    apalagi mereka yang membuatnya..
    pening juga nak fikir aktiviti yang sesuai untuk kokurikulum kan?

    ReplyDelete
  2. aktifnya ahli2 puteri islam sekolah nur..sekolah saya lemah je...tapi x taulah tahun nie..baru nak wajib pakai pakaian uniform..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum cikgu Nur, selamat berkenalan di alam maya.

    ReplyDelete
  4. salam berkenalan cikgu nur,

    saya pun dulu masuk taekwondo masa sekolah..sempatlaa pakai black belt..dah almost 8 tahun dah tak pakai balik uniform tu.

    ReplyDelete
  5. Sekarang belajar memang nak kena seimbang akademik dan ko-kurikulum kalau tak akan ketinggalan....

    ReplyDelete
  6. Buat Kak Isza,
    Memang kak, pening juga nak memikirkan aktiviti pada perjumpaan mingguan. Kena rancang betul2, barulah anak2 murid tak bosan & jemu.

    Buat Cikgu CTE,
    Takpe kak.. Kena dorong mereka. Di sek kami, setiap minggu memang meriah dengan macam2 aktiviti.

    Buat BSB,
    Salam perkenalan juga. Terima kasih kerana sudi jadi follower blog ini.

    Buat Rozy,
    Wah hebat tu.. black belt. Nur dah 3 tahun jadi guru penasihat, tapi tak tukar "kaler" belt tu.. hehe

    Buat Kak Zakie,
    Betul tu.. Kena aktif & cergas..

    Buat fadhdeela,
    Anak2 murid sek Nur memang kreatif2belaka.. Terima kasih.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...