Sila klik link bawah...

Saturday, March 19

Jalan-jalan Cari Makan (Part 4)

Kalau turun KL, memang tak sah kalau tak singgah Jalan Tunku Abdul Rahman..
Rambang mata kalau tengok tudung2 kat sini..


Antara tempat makan yang wajib kami kunjungi kala berada di Kuala Lumpur.

1. Restoren Ownn Nasi Ayam.. terletak di Jalan Datuk Keramat
(berhadapan stesen minyak ESSO) 



Ownn Nasi Ayam... Marvellous!!!



Memang tersangat sedap.. tiada tandingan.


Ayam goreng mesti minta lebih.. hehe..

2. Warung Sup Meletup. Terletak di Desa Tasik Sungai Besi.

Entri dari blogger lain, boleh dirujuk di http://didyrose.blogspot.com/2010/08/sup-meletup.html



Kalau anda ke KL, boleh cuba singgah makan di tempat2 ni..

Bersambung lagi....

8 comments:

  1. Laa...Nur,datang KL ke....?hmm Jalan TAR tu mmg tempat shopping, kain-kain dia, kalu kita pandai cari dan tawar, boldh dapat yang kualiti baik, cantik dan murah...tudunggg...rambang mata kan?

    ReplyDelete
  2. wahhh... dtg kl tak habak
    tak pernah try sup warung meletop tuh
    sure punya nanti nak cuba

    thanks dear

    ReplyDelete
  3. Buat Kak Rahiza @ Cikgu Nurin,
    Memang betul kak.. Nur borong tudung je.. Kain dah beli kat Tangkak hari tu. Poket bocor kalau ke sini.. hehehe..

    Buat Kak Nur Misnan,
    Sorry la kak.. Tak sempat nak khabaq.. Warung tu nama dia.. SUP MELETUP.. bukan warung meletup hehehe. Dah cuba, beritahu Nur ye.

    ReplyDelete
  4. sup tu nampak mengancam..
    kakyong memang suka sup...

    ReplyDelete
  5. Buat Kak Yong,
    Memang mengancam.. sedap sangat.. Kak Yong kena cuba dulu.

    ReplyDelete
  6. Salam Nur,

    Selamat dtg ke KL. Banyak tempat shopping sini. Jln TAR tu tempat wajib singgah. tp kat situ tersanggat sesak. sya pun dh jarang ke sana

    ReplyDelete
  7. tak pernah pulak makan kat situ..
    lagipon dah lama tak pergi kl..

    ReplyDelete
  8. Wslm Kak Mekar,
    Masa Nur pergi takde la sesak sangat. Kena pergi ke Jalan TAR waktu orang tak ramai baru puas nak memilih barang.

    Buat Cute Mum,
    Kena cuba makan di sana kalau datang ke KL.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...