Sila klik link bawah...

Saturday, March 19

Perjalanan ke Pulau Pinang (Part 5)

Salam buat semua,
Perjalanan Nur ke Pulau Pinang tertangguh selama hampir satu jam kerana cuaca buruk. Penerbangan kami mengambil masa lebih kurang satu jam sahaja dari Subang ke Pulau Pinang. Ini merupakan pengalaman pertama Nur menaiki pesawat penerbangan dan begitu teruja sekali.


Pesawat Fireflyz tiba di saat hujan lebat turun di Lapangan Terbang Subang.



Pesawat yang kami naiki untuk ke Pulau Pinang.


Sangat teruja waktu ni..

 



Selamat sampai di Pulau Pinang..


Penang International Airport.


 


Bersambung sekali lagi.....

11 comments:

  1. salam...bestnya...akak ni lama dah tak ke Penang...tak pernah naik firefly...kalau naik jauhlah nak ke Subang !

    ReplyDelete
  2. huuu dah lama tak Penang...g bukit bendera tak?

    ReplyDelete
  3. Wahh Nur..
    datang penang bila..
    akak di penang..
    kalau tahu leh jumpa kan..

    ~sempat tu amik gmbr ngn pramugari..ehehe..

    ReplyDelete
  4. Naik fireflyz? Teringin nak cua juga

    ReplyDelete
  5. Teringat pulak I cerita bersisi Awan Dania...

    Tak shaky ke naik kapal comel ni dear? Nice colour..ada unbrellas lagi...happy holidaying...

    ReplyDelete
  6. comelnya pramugari tu... ;)

    baru kali ni dpt tgk muka Nur dgn dekat... murah senyum orangnya...

    ReplyDelete
  7. selamat berjalan jalan gua doa akak selamat

    ReplyDelete
  8. Buat Kak Sonata,
    Wslm. Kali terakhir Nur ke Penang tahun 2006. Nur lagi la pertama kali naik flight.

    Buat Kak Rahiza @ Cikgu Nurin,
    Tak kak.. Kami hanya ke pantai di Batu Ferringhi je.

    Buat Saudara Kasawari,
    Memang seronok berjalan dengan yg tersayang.. :)

    Buat Kak Azza,
    La Kak Azza orang Penang ke.. Takde rezeki nak berjumpa.. Nur pergi dari 14-16 Mac lepas.
    Sempat bergambar dengan dia utk kenangan.. :)

    Buat Saudara Sop,
    Ye.. kami naik Fireflyz. Kena cuba, sebab tengah promosi tambang murah.

    Buat Kak Ummi Rosma,
    Tak bergegar sangat pun kak.. Cuma bergegar sikit je masa mendarat. Memang kena sediakan payung, sebab kalau hujan nak guna. Thnaks for your wishes..

    Buat Kak Yong,
    Pramugari ni memang friendly..
    Oh ye ke.. Nur memang suka senyum.. hehe :)

    Buat b.r.u.t.a.l.s.o.l.o,
    Terima kasih.. Akak dah pun selamat pulang daripada bercuti.

    ReplyDelete
  9. takpernah naik firefly..
    mesti pramugari die sproting kan..
    boleh ajak bergambar lagi..

    ReplyDelete
  10. Buat Cute Mum,
    Nur pun pertama kali naik kapal terbang ni. Memang sporting.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...