Sila klik link bawah...

Tuesday, April 26

Anak-anak Saudaraku

Salam buat semua.
Malam semalam Nur telah berkunjung ke rumah abang Nur di Bandar Uda Utama untuk makan malam. Mak dan ayah Nur turut ada bersama kerana akan menghadiri temujanji bersama doktor pakar di HSA pada hari ini. Peluang yang ni dapatlah kami berkumpul adik beradik dan makan malam bersama. Selesai makan malam, tibalah masa sesi melayan anak2 saudara yang keletah.. Ingat lagi tak pada Humaira dan Mia. Ni gambar2 terbaru mereka.



Wahh.. banyaknya koleksi mainan Humaira..

Sampai time main alat muzik dalam kotak pulak..

Lepas main... sibuk cari biskut jagung dan makan dalam kotak fav dia..

"Tara.. meh makan biskut jagung dengan Humaira...
Memang cedapppp tau!!!"
- Dah macam duta biskut jagung plak hehehe...

Yum..yum.. yum...

Yeaaa....  happynya saya dah kenyang..

Main rusa la plak.. Gaya ala ala koboi...

Nak ke mana la plak tu.. tak reti duduk diam betul...


Ni Mia.. anak abang Nur yang sulung.. Belum pandai jalan lagi.

"Jom jalan2 dengan Mia naik kereta mainan ni.. "


5 comments:

  1. ekekeke blh plk duk lepak dlm box tu..

    ReplyDelete
  2. Anak saudara pun macam anak sendiri kan. Kasih tetap ada. Seronok tengok mereka bermain...

    ReplyDelete
  3. eh.seronoknya dapt jumpa keluarga, lebih-lebih lagi ibu dan anak saudara..moga ceria dan hilang rindu ..

    ReplyDelete
  4. Buat Mrs Fiza,
    Abang Nur kata kotak tu memang port dia melepak.. hehe.

    Buat Kak Zakie,
    Betul tu kak.. Seronok melayan kerenah mereka..

    Buat Kak Sal,
    Memang kak, bila dapat jumpa sekejap je mereka ni dah membesar. Suka juga menyakat mereka ni.. Terubat rindu..hehe

    Buat Kak Yong,
    Biasalah tu Kak Yong, budak2 memang suka bermain. Layankan je laa...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...