Sila klik link bawah...

Thursday, January 19

Terima Kasih buat followers & semua pengunjung blog


p/s : Maaf kerana tidak sempat membalas komen rakan2 kerana keterbatasan waktu. Agak sibuk sedikit dan banyak tugasan sekolah yang perlu dibereskan. InsyaAllah Nur akan balas komen satu per satu bila ada masa terluang nanti.

Terima kasih buat semua pengunjung dan rakan2 blogger yang sudi meluangkan masa menulis komen di dalam entri2 Nur. Nur hargai sangat dan InsyaAllah Nur akan balas kunjungan anda semula. Jangan serik ye datang ke blog ni. Terima kasih semua..




16 comments:

  1. :)


    faham sgt kesibukan seorg guru


    selama bekerja ya kak nur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rina AVAIL @ Cik Betty,
      Terima kasih atas ucapan dan terima kasih juga kerana amat memahami. :D

      Delete
  2. Replies
    1. YaYaNsMuM,
      Salam perkenalan.. Terima kasih kerana sudi menjadi follower blog ini.. :)

      Delete
  3. Cantik bunga itu.

    Semoga Nur ceria sellau. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakcik Seroja,
      Memang cantik kak.. Sejuk mata memandang.
      Terima kasih kak atas ucapan.. :)

      Delete
  4. sama-sama . tq jugak jenguk blog saya ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baby (Mama Amana & Arief),
      Sama2.. Ada masa nanti Nur singgah lagi.

      Delete
  5. he3 .. sama2 .. cantik ar bunga tuh .. nak jugak .. kih4 ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. apix,
      Memang cantik.. Oh maaf la ye.. Bunga ni bukan saya yang punya.. hehe

      Delete
  6. Ingatkan bunga plstik rupanya bunga hidup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saudara akubiomed,
      Ini bunga hidup.. segar dari ladang.. :D

      Delete
  7. sama sama kasih nur..kami semua faham..tugas lebih utama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Acik Erna,
      Terima kak kerana memahami.. Sayang Kak Acik Erna.. :)

      Delete
  8. Nur,

    minggu2 di bulan pertama ni pasti lah tak menang tangan kan Nur..
    apa2 pun cantik lah bunga daisy ni.. oren lagi.. fresh lagi tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakyong,
      Betul kak.. Macam perkara yang mesti dibereskan.
      Ramai yang suka bunga ni termasuk saya.. :D

      Delete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...