Sila klik link bawah...

Friday, June 29

Video : Ustaz Don - Buat renungan



Kredit buat imgood1122

Salam buat semua,
Video ini adalah untuk renungan semua..
Selamat memulakan hari baru di pagi Jumaat.

Wassalam.

6 comments:

  1. Sistem pelajaran dah ada macam-macam subject cuma harapnya penerapan agama dan nilai-nilai murni tidak dilupakan walau nak kejar kerjaya besar mana sekalipun kan Nur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zakie : Betul tu kak.. Anak2 kena dipantau selalu, dengan siapa dia berkawan dan sebagainya.. Moga mereka tak ketepikan nilai2 murni dan menjaga akhlak masing2.

      Delete
  2. Assalamualaikum Nur...
    Salam Jumaat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak ckLah : Waalaikummussalam.. Salam Jumaat buat akak juga.. :)

      Delete
  3. Salam Jumaat Nur, akak baru nak tepek kad Nur di blog...hehe...walau bukan cikgu, sibuk memanjang juga akak ni. Sori lambat sikit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zana @ PB : Wslm Kak Zana.. Terima kasih kak sebab buat entri khas untuk kad tu.. Takpe, Nur faham sangat.. Suri rumah pun sibuk juga... No worries!! :)

      Delete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...