Sila klik link bawah...

Sunday, July 1

Keropok losong dan keropok lekor Mersing


Minum petang hari ni. keropok losong Mersing dan keropok lekor Mersing

Jemput makan semua..



Menu dalam Rancangan Cubit (Episod Pertama ) - "Ayam Perapan Sambal"


Laju betul Chef Kamarul ni masak.. Macam lipas kudung... Zup zap zup zap.. dah siap..
Bilalah nak terror masak macam beliau.
Chef Kamarul merupakan hos rancangan Cubit yang ditayangkan di TV3.






p/ s : Jemput semua follower blog Cetusan Rasa untuk turut serta dalam GA Nur yang pertama. 
Klik pada banner di bawah untuk makluman lanjut.




Ini bannernya GA Kak Ida 1001 resepi :



4 comments:

  1. Aslmkm. Nur cayang, Along hantor quiche 5 ketoi sbb Nur introduce blog KKIda pd Along. Walau pun kita dua takda pie maker tu, tapi dapat juga makan quiche ni, jadilah kan....hehe.

    ReplyDelete
  2. keropok lekor memang terbaik r

    ReplyDelete
  3. Saya suka makan losong sedap dicicah dengan sos cili.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...