Sila klik link bawah...

Monday, July 9

Khasiat Kurma

Sumber FB Ustaz Don Daniyaj Biyajid


p/ s : Jemput semua follower blog Cetusan Rasa untuk turut serta dalam GA Nur yang pertama. 
Klik pada banner di bawah untuk makluman lanjut.

(ada 1 hari sahaja lagi)




Ini bannernya GA Kak Ida 1001 resepi :





11 comments:

  1. Kurma mmg makanan yg paling berkhasiat dan merupakan makanan Rasulullah saw. sebab tu bulan puasa kita makan kurma kan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Asmara : Memang sangat berkhasiat dan mudah dihadamkan. Bukan bulan puasa je, elok makan pada bulan2 lain juga.

      Delete
  2. Kakak kan Nur boleh katakan tiap hari makan kurma sebab sebotol kurma (kakak dah ceriakan dari tangkainya) memang sentiasa ada dalam hidangan setiap hari tak kiralah puasa ke tak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zakie : Bagus tu kak.. Nur kena ikut jejak langkah akak la.. Jika kat sek, Nur tak bawa la kurma tu.. :)

      Delete
  3. Replies
    1. Lawa Collections : Lepas ni, kena rajin makan kurma ye.. :)

      Delete
  4. owh, rupa nye mak sy makan kurma dulu, patutla...hehe
    nice entry, thx 4 d'sharing n__n

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trah Zain : Your welcome.. Ikutlah amalan mak Trah tu ye.. ;)

      Delete
  5. pregnant kali ke 2 ni lgsg tk igt nkmakan kurma.. ni dh pantang baru mkn sakan..

    ReplyDelete
  6. banyaknya khasiat kurma yee...
    akak selalu makan walaupun bukan bulan Ramadhan

    ReplyDelete
  7. Buah Kurma wajib ketika berbuka puasa. :-)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...