Sila klik link bawah...

Wednesday, December 5

Buah jambu air atau buah kiwi

 Yang mana lebih anda suka...
 

Buah jambu air
 
ATAU


Buah kiwi
 
 

38 comments:

  1. Replies
    1. Kak WC : Nur pun lebih suka jambu air..

      Delete
  2. Replies
    1. Saudara Azrin : Oh boleh juga.. Citarasa masing2..:)

      Delete
  3. salam kenal mama nur. terima kasih singgah n komen2 kat blog izan ye.

    yelah2... entri kita sama hari ni! kalau izan mmg suka dua2nya. cuma kalau jambu air tu cam susah sikit nak jumpa skrg ni. ke izan yg tak jumpa... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izan Ishak : Salam kenal Izan. Panggil akak, Kak Nur je.. Your welcome..

      Memang kebetulan entri kita sama.. Akak suka jambu air, tapi memang susah sikit nak dapat.

      Delete
  4. akk suka jambu air tue..cicah apa tue nur..dapnya:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak zila norazila : Kak Zila, samalah kita.. Cicah gula campur kicap je.. sedap!

      Delete
  5. Sekarang juga kakak nak dua-dua sekali. Boleh hantar tak hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zakie : Alahai kak.. Tak dapat saya nak menghantarnya.... sorry tau.

      Delete
  6. Replies
    1. Kak Suria Amanda : Oh ramai yg suka dua2.. Baru Nur tau..

      Delete
  7. semestinya jambu air.... hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Aziela: Kak, citarasa kita sama.. setttt...!

      Delete
  8. Replies
    1. Kak KA : Oh..akak suka dua2 ye.. Buah kiwi tu masam sikit..

      Delete
  9. Replies
    1. Kak Mamasyaza : Kak, kita pun suka jambu air.. ;)

      Delete
  10. Jambu air. tp kiwi pun sedap. cuma setahun belum tentu jamah sekali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leeza dayasari : Samalah dengan akak.. Ni pun baru sekali beli buah kiwi dalam tahun ni..

      Delete
  11. dua2 tapi kalu disuruh pilih.. urmm.. jambu air kot sebab ada kicap pedas, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sari : Tu bukan sambal kicap la kak.. Itu kicap campur gula.. Sedap!

      Delete
  12. Replies
    1. Aishah Jahirah : Akak pun makan dua2, cuma lebih suka jambu air.

      Delete
  13. sedap dua2...kiwi tu masam sikit,kan..
    akak pun beli hri tu..kaki pisang dan kiwi..masih berbaki di peti sejuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sal : Kiwi masam sikit..Kak, bukan kaki pisang.. tapi "pisang kaki".. terbalik la pulak.. hehehe..

      Delete
  14. Kiwi..kurang suka sbb blm biasa.

    Jambu air dgn pencicah..sdp!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ujie : Samalah.. tak berapa suka juga sebab masam.. Oh pencicah tu simple je.. gula +kicap.

      Delete
  15. assalamualaikum nur....dua2 pun sedap tu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Mas Zull : Waalaikummussalam kak.. Akak suka dua2 ye..

      Delete
  16. wak pon sukak jambu air buah kiwi jugakkk.. aHHKs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wak Gelas : Oh Wak suka dua2 ye.. :)

      Delete
  17. Jambuuu.... saya dah cuba buah kiwi tu tapi tak suka la... jambu lagi sedap cicah kicap + gula + cili huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak MystoryPic : Samalah kita.. Wah sedap tu, memang kadang2 pun cicah macam tu juga..

      Delete
  18. Assalamualaikum Nur,

    Emmmmm...Kak Ros tak boleh nak pilih,pasai Kak Ros suka kedua duanya...
    Dua2 sedappp...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Ros : Waalaikummussalam Kak Ros.. Ramai juga yg suka dua2.. :)

      Delete
  19. dua2 sedap .. tapi munna pilih jambu air sebab suka makan colek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munna : Memang dua2 sedap.. Samalah dengan akak, kalau makan jambu air mesti nak ada pencicah.. Barulah umphh..!!

      Delete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...