Sila klik link bawah...

Tuesday, December 18

Video Burung Pipit Mencari Makan


Lanjutan daripada entri semalam. Ini videonya..


 
 
p/s : Terima kasih banyak buat Kak ibuintan kerana memberitahu nama kedua2 burung di ENTRI INI.
 

10 comments:

  1. Alaaaa...tak bley tgk lah video nih...huhuhu...

    ReplyDelete
  2. Ini mesti mengendap diam-diam tak ada kerja betul Nur tau... Meh sinilah balik JB. Bila nak balik?

    ReplyDelete
  3. fuyooooo..siap ada video...hihihi..

    nanti kat JB rajin2 la carik burung jugak tau :)

    ReplyDelete
  4. wow! manyaknya buwunggg...

    pipit ni ringan ker Nur? batang lalang yg halus pun tak melendut bila dia hinggap, kan? agak2nya kalau kita makan pipit ni boleh tolong kurangkan berat badan tak? hek3

    ReplyDelete
  5. Tak boleh tgk la Nur, akk pula tak sihat skg.....nk komen apa eh...

    ReplyDelete
  6. rajinnye sis! siap ada video lagi T__T

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum nur...wah ada video nyer sekali la best...;)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...