Sila klik link bawah...

Saturday, April 6

Cream Puff





Cream puff ni dibeli di Taman Mount Austin. Alamatnya seperti dalam gambar di atas.





Kegemaran Nur - cream puff durian
 


Ini pula perisa vanila..


 

22 comments:

  1. Nur merayap sampai Mt. Austin nak beli rumah baru ke? Banyak kedai baru sekarang di Mt. Austin. Kakak hari-hari lalu pergi-balik kerja tapi tak singgah pun..

    Nampak sedap cream-puffnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zakie : Eh.. mana ada kak.. Kebetulan lalu situ. Nur peminat cream puff.. Cream puff kat kedai ni sangat sedap.. Akak kena cuba rasa, tentu akak suka..

      Delete
  2. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saudara Saifudin : Tq atas kunjungan...

      Delete
  3. feberet saya ni..cream pufff =)
    selalu beli dgn ofismate 50sen seketul..yummy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Viva : Suka juga ye.. Cream puff ni agak besar saiznya... Puas makan.. :D

      Delete
  4. Replies
    1. Asyifa Mustaffa : Memang penuh krimnya.. Yummy.. ;)

      Delete
  5. Unik cream puff ini. Ketika kecil dulu roti putar didalamnya mempunyai krim kegemaran saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saudara Azrin : Cream puff di kedai ada pelbagai jenis.. Rambang mata nak pilih.. semuanya sedap.

      Delete
  6. nampak sedap cream puff tu. ni yang buat teringin nak cari ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Laili : Oh.. Memang sedap kak.. Cari jangan tak cari.. hehe

      Delete
  7. wak tengok pon sodapp creampuff tuuu.,uHuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wak Gelas : Wak tengok je dah sedap.. Kalau masuk mulut sendiri.. memang nikmat . :D

      Delete
  8. cream puff durian.... lebihkurang durian crepe kulit jer beza ... kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. MystoryPic : Betul tu.. Lama tak makan durian crepe..

      Delete
  9. Assalam Nur, lama tak jengah blog Nur, kakpb pun jarang bw skrg. Nur sihat?
    Cream Puff kesukaan kakpb, tapi durian tu agak kureng bila umur dah meningkat ni. Hari tu buat pun berhari juga nak abis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zana Fahmi : Wslm kak.. Sihat kak.. Memang durian ni tak boleh makan selalu sangat.. high calorie.. :)

      Delete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...