Sila klik link bawah...

Sunday, October 28

Pemandangan Indah di Pagi Ahad






Updated (1 November 2012, jam 6.21 petang) :

 
Bunga nerium oleander atau Bunga Jepun.
 
Nur pernah kongsikan beberapa gambar bunga ni di SINI dan anda boleh juga rujuk entri ni
 
 
 
Nur dah tahu nama bunga.. Godeh2 entri lama di SINI, akhirnya jumpa..



Ini bunga euphorbia mili.
Terima kasih buat Errah di atas info yang diberi.

12 comments:

  1. Cantik
    Bunga yg last tu Kat rumah Akak pun ada
    Tp Akak x tahu Nama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Kasihredha : Tq kak.. Nama bunga tu Euphorbia mili.. :)

      Delete
  2. Memang indah....cuma kekadang kita yg tak pandai menghargai ciptaanNya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zana : Sesetengah orang je yg tak pandai menghargai.. sedihkan..

      Delete
  3. Waaaa......... bestnya saya memang suka suasana macam ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. MystoryPic : Samalah dengan akak.. ;)

      Delete
  4. Replies
    1. Saudara Azrin : Tq atas pujian.. Saya main hentam je ni.. :)

      Delete
  5. Replies
    1. Kak KA : Oh Tq so much Kak KA... ;)

      Delete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...