Sila klik link bawah...

Tuesday, February 26

Mengendap Kera











\

Salam buat semua.
Apa khabar rakan2 blogger semua? Rindu sangat dengan kalian semua. Niat hati nak selalu update dan singgah blog kawan2 blogger yang lain, namun apakan daya.. Nur tak mampu.. Terima kasih buat rakan2 yang bertanyakan tentang kesihatan Nur. Nur dah pun baik dari batuk dan selesema. Maaf sangat2 buat semua kerana jarang sangat update.. 

Jika sebelum ni ada entri mengintai burung pipit mencari makan, kali ni gambar Nur mengintai kera di hutan berhampiran rumah bonda. Memang kadang2 kumpulan monyet2 turut singgah ke rumah2 yang berhampiran untuk mencari makanan. Mana taknya kawasan untuk mereka mencari makan sangat terhad. Monyet2 ini terpaksa mencari makan demi untuk survival hidup koloni mereka.

Oklah, itu sahaja untuk kali ni. In Shaa Allah ada kelapangan Nur akan blogwalking blog rakan2. Terima kasih pada Kak Nor @ Kak whitecappucino, Shidah @ MystoryPic, Wak Gelas, cik laili, Kak Kesuma Angsana, Daddy Ziyyad, Kak Zurina, Kak Zakie, Saudara Azrin @ Akubiomed, Kak Sal, Asyifa Mustaffa, Kak Aziela, Kak Ramlah @ckLah, Kak Suzie, Kak Sari @ Seri Kandi Jauhar, Kak Ratu hatiku, Kak inazamri, Kak Kamsiah, Fiza Rahman dan Kak Zana Fahmi kerana memberi komen dalam 5 entri yang terkini. (maaf pada rakan blogger yang namanya tertinggal..)

Tak lupa juga pada semua silent reader.. Terima kasih kerana sudi singgah blog ini. 
Sekian wassalam.
 

8 comments:

  1. seronok jugakkan kak sesekali mlihat aksi si kera tu..

    ReplyDelete
  2. Biasalah terkadang busy dn tak sempat melawat blog ....akak sal pun begitu juga..

    ReplyDelete
  3. kera tu tak masuk dapur ke?? kalau ramai sangat risau gak

    ReplyDelete
  4. jgn sll mgendap nur...kang naik ketumbik...:) pepun dahulukan mana yg lebih penting...ada masa boleh la BW.

    ReplyDelete
  5. Nasib baik kera tidak datang terjah. :-)

    ReplyDelete
  6. Takpe Nur...tak balas kunjungan bukan mknanya kita lupa kat mereka. Mcm akk ni masa terhad hari sekolah nk berlama2 dpn pc. Kerja rumah dr bilik tdo, dapur, laman depan hingga bilik air kena settle tiap hari. Bukan ada pembantu. Nur pula kerja.....pasti letih bila balik skolah...

    Kera tu tak masuk rumah ke nur? Kesian kan....rmh kakak akk kt lahad datu ada jg mcm ni. Dia selalu bg mknn tp rumah dia pagar keliling sb kera masuk dlm mengganggu.

    ReplyDelete
  7. Semoga Nur semakin sihat sekarang ni..

    ps: Bahaya juga ni, kera ada disekeliling rumah. teringat beberapa kes kera cederakan orang. Harap penduduk disitu berhati2..

    ReplyDelete
  8. tak pasal2 kera kena hendap tp jgn silap hendap Nur takut ada pulak yg menghendap Nur nanti... kok kena kejar pulak

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Kids Birthday tickers

Klik...Klik...