Sila klik link bawah...

Wednesday, January 11

Apuk Dalam Kenangan








Apuk, kucing peliharaan Nur dan suami telah pergi buat selama-lamanya pada malam semalam (pada usia setahun 8 bulan,1 minggu dan 5 hari ) akibat jangkitan penyakit.
Banyak kenangan bersama Apuk yang tidak akan dapat dilupakan dan kami ternyata sangat sedih atas kehilangannya.

Entri2 lama mengenai Apuk di dalam blog ini yang pernah Nur tulis sebagai kenangan untuk tatapan kami pada masa akan datang. Klik SINI, SINI dan SINI

Memori bersama Apuk akan tetap segar dalam ingatan kami.

13 comments:

  1. Perginya dia tiada dakwa-dakwi dan tiada dosa-pahala. Bersyukur diberi peluang mendapat pahala selama menjaga dia....

    ReplyDelete
  2. As Salam,

    Apuk sakit apa? aduhai masih muda tu.. ermm sedih pulak saya tgk gambar2 Apuk.. semoga tenang di sana.. Amin

    ReplyDelete
  3. salam ziarah...bc n3 ni sedih w/pun hanya seekor kucing.Sy pernah menangis seharian waktu ibu kucing mati.anak2nya yg masih kecik tetap tak melepaskan puting ibunya w/pun ibunya dh kaku.

    ReplyDelete
  4. comelnya apuk.. tggl kenangan jer..

    ReplyDelete
  5. memanglah cantik dan gebu..
    memanglah terasa sgt kehilangan..
    tak terluah dgn kata2..

    sabar ye nur...
    moga dpt pengganti..

    ReplyDelete
  6. sebab utama sy takmau bela kucing..inilah dia..bila dia mati, memang boleh termenung jadinya..nangis takyah crita

    ReplyDelete
  7. setuju dengan komen kak zakie... bertuah apuk ada tuan yang baik...

    ReplyDelete
  8. Harap nur sabar ye..
    Kanangan yang manis untuk dikenang.mmg sgt comel apuk tu..

    ReplyDelete
  9. Buat Kak Zakie, Kasawari, Mama Janet, Fatin Mraz, Kak Sal, Kak Pen Biru, Hanis MY dan Kak Kamalia,

    Pada semua rakan2 blogger yang sudi meninggalkan komen di entri ini, terima kasih Nur ucapkan.

    Moga diriku tabah menempuh dugaan ini. Nur sangat menghargai setiap kata2 semangat dari kalian. Terima kasih sekali lagi.

    ReplyDelete
  10. kucing sis pernah mati.sejak tu tak berani nak bela kucing lagi.mmg serik rasa kehilangan tu.

    ReplyDelete
  11. comelnya apuk..sedihnyaa.. akak faham macamana rasa bila kehilangan kucing yg kita bela sebab akak dah alami sendiri..sedih hingga kini. bila teringat memang menitis airmata.

    ReplyDelete
  12. Saya mempunyia impian untuk membela Persian cat ketika kecil tetapi tidak berpeluang.

    Harap bersabar yer. :-(

    ReplyDelete
  13. comelnya Apuk Nur...

    semoga Nur tabah ya.. kakyong alah dgn bulu kucing.. jd sudah lama x bela kucing.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...